Veckans rekommenderade, vecka 22 + lite annat

Lite för sent kommer här fem rekommenderade bloggar för denna vecka. Sitter hos mamma, och inspirationen är stor, så jag slänger ihop lite.
Idag borde jag få nya datorn också! Hoppas, hoppas! Sambon är på en liten tripp till Sverige för att se Kiss, och kommer hem natten till söndagen, så något sällskap måste jag ju ha ;)

Ett litet sidospår blev det, men här kommer de rekommenderade bloggarna för vecka 22.

Johanna - en blogg de flesta av er nog känner till. Inredning och pyssel nalkas det hos denna mysiga tjej!

Fotografia - en rätt nyupptäckt blogg för mig. UNDERBARA bilder tar denna tjej ska ni veta!

Living Like Linda
- här hittar man mycket inspiration. Linda bloggar främst om inredning.

EVA
- Eva driver bloggen whisky och Champagne. Mycket personligt, tips på mat och bakverk, bilder osv. Trevlig blogg på alla sätt!

Art[e]fact
- tyvärr uppdateras inte denna blogg längre, men jag har läst den sen jag själv började blogga för några år sedan. Här hittar ni massor av inspiration! Underbar tjej på alla sätt, synd bara att hon slutade!

Vill du rekommendera någon blogg? Klicka då in dig här!



Nu blir det en gammal bild, då jag inte har några andra på mammas dator

(Visste ni förresten att Sanna Nielsen bara är 23 år? Jag skäms, men jag trodde hon var mycket äldre! Inte för att hon ser gammal ut, men det är nåt med hennes personlighet.)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhhh, va gullig du är!! =) Nu blev jag jätteglad!

Jag saknar också Elin och hennes blogg Art[e]fact, hon har gett mig så mycket inspiration! Och som du skriver, hon är en underbar tjej! Jag skrev en kommentar där för ett tag sen och skickade ett mail till henne och frågade om hon inte skulle komma tillbaka eller kanske starta en ny blogg. Men jag tror inte att hon har kvar mailen, eller så kanske hon inte kollar den. Men man kan ju alltid hoppas.

Hoppas allt är bra med dig! Har du några roliga planer för helgen? Det ska ju bli fint väder, så jag har tänkt vara ute så mycket som möjligt! Ha en bra fredag och en riktigt trevlig helg! KRAM!!

2008-05-30 @ 08:50:34
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: Rebecka

Vilken fin och söt hund =)

2008-05-31 @ 12:18:58
URL: http://roomdesign.blogg.se/
Postat av: Ninni

Tack för de orden:) Det är så roligt när någon uppskattar det man gör...det värmer inombords.

Kan man plocka fram och njuta av dåliga dagar då livet känns trist.

Hoppas du fått din nya dator nu och att allt fungerar som det ska.

Krya på dig! Kram Ninni

2008-06-02 @ 03:29:04
URL: http://piona.blogspot.com
Postat av: Elin alias art[e]fact

Åh, jag blir alldeles rörd! KRAM på er!

2008-06-07 @ 21:23:37
URL: http://artefact.blogg.se/
Postat av: Elin alias art[e]fact

Åh, jag blir alldeles rörd! KRAM på er!

2008-06-07 @ 21:26:00
URL: http://artefact.blogg.se/
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Nej men har Elin varit här och skrivit en kommentar!! =) Va roligt!!

2008-08-19 @ 15:56:44
URL: http://inredning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0