Utmärkelse

Höll nästan på att glömma. Innan jag for till Finland fick jag en utmärkelse av Jupp med bloggen Dagligt Ve och Vett. Det tackar jag innerligt för! Det är alltid lika kul att bli uppskattad.


Jag ska nu ge vidare denna utmärkelse till sju av mina favoritbloggar.

De sju jag väljer här är bloggar jag har följt under hela min tid som bloggare. Alltså, de som hängt med sen nåt år tillbaka.


Johanna var en av de första jag upptäckte. Jag föll för hennes pyssliga och mjuka sida samt hennes fina ljusarrangemang. Denna kvinna har utvecklats enormt med sitt bloggande under dessa år.

Pialotta minns jag så väl att jag upptäckte genom tisdagstema. Jag fastnade för hennes fina inlägg om livet och gjorde därför återbesök hos henne flera gånger varje dag.

Sofie har jag inget minne av hur jag hittade till, men även hon har följt med i min blogglista under dessa år. Det var hennes sätt att se på inredning som fick mig att fastna direkt. Vi var verkligen likasinnade på den fronten. Har alltid gillat hennes bilder.

Pethra
följde jag flitigt redan innan jag själv började blogga. Hennes enorma inspiration gjorde (och gör såklart fortfarande) att jag riktigt sprättade till i soffan.

Linda har bytt blogg några gånger sedan jag fann henne. Detta pga hennes anonymitet som sprack. Idag bloggar hon oanonymt. Det jag föll för hos henne var vårt likatänkande gällande livet. Vi hade det båda väldigt svårt just då och fann mycket styrka hos varandra. Henne har jag även träffat på riktigt. Vi har blivit mycket goda vänner.

Kitchenbloom
följde jag också innan jag själv började blogga. Jag har alltid varit väldigt förtjust i hennes bilder, kreativa kollage och texter.

Art[e]fact
bloggar tyvärr inte längre, men även henne följde jag flitigt under den tid hon ännu var aktiv. Det var hennes sinne för inredning som jag fastnade för. Man kikade in flera gånger om dagen för att ser om hon uppdaterat. Vi är många som hoppas på att du kommer tillbaka Elin!

Det var det för nu. Kika in senare ikväll för ytterligare uppdatering!

Kommentarer
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Åhhh sötnos!!!!! =) Va glad jag blir nu!! Tack för dina gulliga ord! <3 Ska strax börja städa, nu kommer städningen bli roligare. Hade du det bra på din resa? STORA KRAMAR!

2008-07-15 @ 19:19:32
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Jag saknar också Elin och hennes inlägg, var inne på hennes blogg flera gånger per dag. Hon slutade så hastigt kommer jag ihåg, hoppas hon kommer tillbaka. Kram

2008-07-15 @ 19:21:29
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: Pethra på Inredningsbloggen

Men åh, vad glad jag blir, tusen tack, vad Du är snäll! Det piggade upp kvällen betydligt!



Tusen kramar till Dig och ha det underbart!



(jag skickade vidare utmärkelsen förra veckan, när jag fick en av Proforma, så jag skickar inte vidare den här gången. Men tusen, tusen tack!!!)

2008-07-17 @ 21:43:35
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0