Utmanad av Sofie

Jag har blivit utmanad av Sofie. Tackar för det, då det alltid är kul med utmaningar :)

Här är reglerna för utmaningen:

1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

7 sanningar om mig:

1. Jag är så förtjust i mitt jobb att jag omöjligt kan lämna det bakom mig när jag slutar för dagen. Jag tänker på det hela tiden, drömmer om det varje natt, men det är ingenting som stör mig. Det är bara positivt!
2. Jag gillar inte helger och lov. Detta har också med jobbet att göra. Jag blir såå rastlös om jag inte får vara på jobb :)
3. Jag var för två år sedan sjukligt rädd för hundar, och vägrade hälsa på mamma i början när hon skaffade hund. Idag är vi bästa vänner och man kan omöjligt tro att jag någonsin fruktat dessa underbara djur!
4. Jag har en tendens att påbörja massor på en gång, men aldrig avsluta det. Detta gäller inte allt förstås, det jag måste avsluta avslutar jag självklart, men det är en helt annan sak.
5. Jag hatar mat, lever i princip på bröd och sallad!
6. Jag är galen i kramdjur och sover med tio stycken! Det är faktiskt riktigt sant!
7. Jag är sjukt dålig på att höra av mig till folk, även om jag bryr mig om dem. Inte för att jag vet om det har tendens att gå i arv, men ALLA i min släkt är faktiskt likadana ;)

Tro nu inte att jag inte trivs hemma, för det gör jag! Det är bara så olyckligt att jag och sambon arbetar precis om varandra, så vi träffas alltid först vid tio på kvällarna. Klart det blir långtråkigt!
 
Jag utmanar

1.  Pialotta
2.  Linda
3.  Magnus
4.  Roger
5.  Krankenschwester
6.  Lollo
7.  Krista

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad roligt att du antog utmaningen! Haha, du låter som mig... är fruktansvärt dålig på att komma mig för att göra mat... blir oftast en macka eller köpessallad :) Dock inte då sambons är hemma, då blir jag mer eller mindre "tvungen" att göra mat *s* Kram på dig! /Sofie

2007-10-25 @ 19:09:56
URL: http://lufthav.blogg.se
Postat av: linda

Utmaningen antagen =)

2007-10-26 @ 13:15:39
URL: http://lindaaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0