Tävling hos eMen

Nu nalkas det tävling i bloggvärlden. Hos eMen ger dig chans att vinna ett paket från t4u.se som innehåller följande:
En påse Hallon svart te, en påse Tyresö grönt te, en påse Persika/Passion rooiboste á 100 gram, ett aromaterapiljus Stimulating, fyra små choklad (två st 70% samt två st 53% kakao) och en badmuffins "Lazy Lavender" med lavendeldoft som endast innehåller naturliga råvaror.

image26
Det kan inte bli bättre! Jag är en stor tefantast och har otroligt nog inte druckit någon av dessa sorter. Badmuffinsen sen.. ojoj. Jag älskar att bada, och detta paket skulle passa ypperligt åt mig eftersom det är vårt sista halvår med badkar :( I nya lägenheten kommer vi bara att ha tillgång till dusch. Badmuffinsen som dessutom har en doft av lavendel ger ett (om jag minns rätt) lugnande intryck. Skulle passa alldeles utmärkt för mig som just nu stressar runt som en och annan skraj hare.

Kommentarer
Postat av: Aradil

Tack för tipset!
Jag dricker mängder med te, så det där hade varit perfekt att vinna :)

2007-07-13 @ 14:09:01
URL: http://aradil.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0