Gott nytt år!

Så har ytterligare ett år gått förbi nästan obemärkt. Att berätta om hur året 2007 har varit skulle ta en hel evighet så det låter jag bli att göra. Sammanfattningsvis har det i alla fall varit ett lärorikt år och jag har fått mig många nya erfarenheter. Första delen av året var det tyngsta någonsin, men under senare delen har det bara gått uppåt. Vi får hoppas att 2008 skjuter humöret och levnadsglädjen i höjden :)

Ikväll blir det middag hemma hos oss. Vi blir bara tre stycken, och det är precis så jag vill ha det. Jag ser fram emot en lugn kväll och gott mående imorgon när jag vaknar. Hade inte tänkt dricka någonting, men eftersom vi blir hemma i alla fall, tar jag väl ett glas vin till maten och lite champagne vid tolvslaget. Det får räcka alldeles bra! Det finns ingenting bättre än att vakna upp pigg och utvilad och ändå haft kul kvällen innan! Man blir lätt utanför om man, som jag, är rätt tystlåten i större sällskap på nyktert huvud, men i vårt sällskap ikväll blir det inga problem alls

Jag vill passa på att önska er alla en riktigt trevlig kväll, och hoppas att ni klarar baksmällan imorgon ;)
(Jaså, nu passar det med snö, men till jul?! Neej!)




Kommentarer
Postat av: TommyDaGreat

Klaga inte. Jag ska i princip vara den enda nyktra bland 30-40 pers idag. Där har då en potentiell mental påfrestning! :P

Men ja. Gott nytt år!

(Plus att början av året visst var roligt för då var det inspelning av Blottaren :P)

2007-12-31 @ 16:34:33
URL: http://svammloextremo.blogg.se
Postat av: linda

Det hoppas jag också! :D
Gott nytt år vännen =)
Kramar

2007-12-31 @ 16:40:35
URL: http://angelinside.blogg.se
Postat av: linda

PS! Har ni snö? Fuuuuusk!!! ;)

2007-12-31 @ 16:41:05
Postat av: Pialotta

Inga problems här inte.. en del blev det som gott rött vin till maten.. champange till 12-slaget.. konjak till kaffet.. men nu så inget mer för klockan är läggdags..
Kommer bara inom och önskar dig en fin tid och ett gott nytt 2008.. Kramar

2008-01-01 @ 02:43:38
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Lilla jag

Gott nytt år!

2008-01-01 @ 15:36:31
URL: http://irenev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0