Dörrarna öppnas - tredje gången gillt

Loggade in på bloglovin' idag. Någonting jag inte gjort på väldigt, väldigt länge. Det finns otaliga inlägg fulla av inspiration som jag missat under mina år som "lat". Jag hade nästan glömt hur fantastisk duktiga bloggare ni är, och hur mycket inspiration ni faktiskt ger mig!

Jag loggade också in på mailen, och blev lite ledsen över hur många chanser jag missat till publicitet i både lokaltidningar och diverse andra små erbjudanden. Nu har jag nästan bestämt mig. Jag tar upp det här igen. Jag har energin, tålamodet, inspirationen och framförallt tiden - någonting jag saknat ett bra tag!

Så, välkomna till "nygamla" ihemmet, med ny frisk, energisk skribent.

Evelyn Nyman, ihemmet

Kommentarer
Postat av: lizaloop

Vad roligt ztt du är tillbaka!

2011-04-10 @ 21:37:58
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: s.

Jag säger som alltid, vad roligt att du är tillbaka! Hoppas det blir mer långvarigt denna gång :)

2011-04-11 @ 18:07:43
URL: http://www.sandralinneas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0