Mat och dryck

Idag skulle jag vilja laga mig en rejäl grekisk sallad med nygräddat bröd och någon kall juicedrink, men att ta mig in till stan för att handla är ett alltför stort krafttag med min höga feber, trots att det bara tar ca. 15 minuter att köra in.
På hela kalaset skulle jag vilja ha min enormt goda dressing på. Jag ska lägga in ett litet filmklipp om hur man lagar den nån dag :) Inget avancerat, och säkert nåt ni alla ätit, men det kan vara kul ändå.

Jag använder inte bara den dressingen till sallad. Håll i er nu, men jag har den även på makaroner med en sjuhelsikes massa ost. Jag rekommenderar att man inte äter av dressingen om man ska bege sig någonstans inom de närmsta dagarna, med tanke på hur mycket vitlök det är i den. Men, det är ju en smaksak :)



Ha en bra lördag :)

Kommentarer
Postat av: Carola

Joo..få höra om hur man gör dressingen nu! Före fredag måste du visa :)

2008-06-01 @ 20:09:34
Postat av: TDG

Vitlök är faktiskt bra för hälsan :P

2008-06-04 @ 11:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0