En utmaning till er alla

Jag skulle vilja ge er alla en utmaning. Först tänkte jag bara på någon slags fotoutmaning, men det finns ju så många teman och saker i bloggvärlden som har med foton att göra. Listor finns det gott om, och jag är definitivt inte bra på att komma på såna. Så vad finns det kvar? Jo, har man lite fantasi kommer man på nåt, och det har jag just nu :) Det här är vad jag vill att ni ska göra:

Gå rensa ur er garderob :) Kasta allt som är sönder, ge bort sånt ni inte vill ha. Nu gäller inte detta bara kläder, utan precis ALLT ni har i garderoben. Ni måste ha någon med skit i ;) Det här är för er egen skull. Är du modig nog att anta utmaningen, eller är du bara lat? Seså, iväg med er!

Uppmana alla omkring dig att göra samma sak. Det gör gott för själen. Jag lovar!

Nu är jag visst sen i säng. Hade tänkt försöka vända dygnet på rätt tills på måndag.
Sov gott, och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Carola

Här har du en som antog utmaningen direkt! :) Jag VET att det gör gott för själen att rensa och jag är faktiskt ganska bra på att göra det. Kasta, kasta, kasta! :) Vissa saker har man ju svårt med men. Klädgarderoben gick jag igenom före julen men nu tog jag tag i inneförrådet också efter din uppmaning :) Ser mycket snyggare ut nu efteråt och nästan en hel svart sopsäck är klar för soptunnan! Tack för utmaningen, gillar sånt ;) Ha det bäst bruden, kram

2008-01-06 @ 17:49:57
Postat av: Carola

Här har du en som antog utmaningen direkt! :) Jag VET att det gör gott för själen att rensa och jag är faktiskt ganska bra på att göra det. Kasta, kasta, kasta! :) Vissa saker har man ju svårt med men. Klädgarderoben gick jag igenom före julen men nu tog jag tag i inneförrådet också efter din uppmaning :) Ser mycket snyggare ut nu efteråt och nästan en hel svart sopsäck är klar för soptunnan! Tack för utmaningen, gillar sånt ;) Ha det bäst bruden, kram

2008-01-06 @ 17:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0