Rätt svar på de fem!

Här har ni då det rätta svaret på vilket som ska bort. Kommer att skriva en liten kommentar till alla, men det ni skulle ha gissat på är markerat med fetstil.

 

1. Jag ville bli lärare när jag var liten

 

Drömmen avtog en del under min högstadietid då jag bestämde mig för att jag skulle arbeta med funktionshindrade istället. När jag väl började som assistent på träningsundervisningen insåg jag att jag återigen ville bli lärare.. på träningsundervisningen. Där slår jag två flugor i en smäll.

(Träningsundervisningen - en skola för barn och ungdomar med olika funktionshinder)


2. Jag tyckte att fiskar var så söta att jag sparade dem i ett skåp när jag var liten


Haha, man kan inte annat än skratta. Kort och gott. Jag var påmin fasters och gudfars stuga, vi fiskade och fick strömmingar. Jag ville inte lämna dem, så jag tog hem dem och gömde dem i ett skåp. Luktade VIDRIGT!

 

3. Jag är rädd för vatten

Detta stämmer också. Jag är sjukligt rädd för vatten!

 

4. När jag gick ut högstadiet hade jag toppbetyg i de flesta ämnena

 

Nej, det hade jag verkligen inte. I sjuan hade jag ännu toppbetyg i de flesta ämnena, men sen brast allt av diverse orsaker; dödsfall i familjen, sjukdomar osv.


5. När jag gick ut lågstadiet hade jag toppbetyg i de flesta ämnena


Ja, vi hade betyg i lågstadiet så det kanske var lite vilseledande för er som bor i Sverige, och tydligen inte hade betyg då. Jag har alltid haft lätt för att lära mig, och jag har sällan behövt läsa till prov och dylikt så länge jag lyssnar ordentligt på lektionerna. En gåva jag önskar jag hade tagit vara på lite bättre.


Glad alla hjärtans dag förresten :)

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Okej. Nej, vi har ju inga betyg i lågstadiet, så därför trodde jag på det alternativet. Ha en trevlig kväll!

2008-02-14 @ 18:48:49
URL: http://inredning.webblogg.se
Postat av: Kattis

Där ser man! :) Intressant! Ha en trevlig kväll!

2008-02-14 @ 18:53:47
URL: http://www.tjornebrant.se
Postat av: Malin

Ja man smälter av de små liven:) kram

2008-02-14 @ 20:07:26
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se
Postat av: Kristina - Kix Inredningskoll

Vilken kul grej och bra sätt att lära känna dig lite mer! Ha en bra alla hjärtans kväll!

2008-02-14 @ 20:16:15
URL: http://kixkoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0