Utmärkelse

Nu har min blogg varit tillräckligt utsatt för en del onödiga blogginlägg och en massa svammel. Ändring sker genast, och vad passar bättre att inleda bloggens naturliga innehåll med än en utmärkelse? ;) Nej, skämt åsido.

En utmärkelse har jag i alla fall fått av Johanna. Sötnos :) Man blir lika glad varje gång.


Det här är reglerna för utmärkelsen:

1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you've nominated.

Jag väljer att ge utmärkelsen till alla bloggare. Just nu känns det som det enda rätta. Det finns så många bloggar där ute som sällan eller aldrig blir uppmärksammade pga sitt låga läsarantal.

Kom förresten att tänka på hur det kommer sig att jag har skrapat ihop så pass många läsare jag ändå har. Jag har ju inte direkt gjort någon reklam för min blogg! Konstigt det där hur det funkar.

Kommentarer
Postat av: Livet i byn

Svar: Det fungerade inte förrän jag la länken ensamen i ett inlägg. Det blev nog nåt knas med html koden.



~Livet i byn

2008-08-24 @ 18:16:09
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Din blogg är ju bra och inspirerande så det är klart att du får många besökare! KRAM!!

2008-08-25 @ 08:29:41
URL: http://inredning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0