Nillas temavecka, måndag

Nilla har denna vecka en temavecka, som jag igår bestämde mig för att följa. Det gick ju inte så bra eftersom ni inte såg något foto från mig igår. Skulle publicera det efter luciaövningen, men jag beslöt mig för att ramla ner i soffan istället. Idag kommer jag att publicera två bidrag; gårdagens och dagens.

Så här ser veckan ut:


Måndag 29/10 Närbilder Natur
Tisdag 30/10 Tisdagstema
Onsdag 31/10 Närbilder Mat
Torsdag 1/11 Närbilder Prylar
Fredag 2/11 Närbilder Människor

Mitt måndagsbidrag; Närbild Natur

Image Hosted by ImageShack.us
Nu valde jag en gammal bild eftersom jag inte haft möjlighet att gå ut och fota idag.

Bild: ©Evelyn Nyman, 2007

Kommentarer
Postat av: Nilla

Vad kul! Fin bild.
och vilken fin blogg du har!
Vad roligt att få vara med om luciatåg. Lycka till!
Jag älskar alla luciasånger och var med i körsången varje år i skolan.

2007-10-30 @ 19:47:29
URL: http://tankebubblor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0