Tidsfördriv

Denna lista har jag lånat av Nilla :)

Senaste impulsköp: Vackra barn av Torey Hayden. Skulle egentligen till biblioteket, men det slutade på bokhandeln.
Bästa promenad: Jag promenerar sällan utan kameran, så jag går gärna runt bland skog och äng där det finns mycket att fotografera.
Äter lyxmiddag: Oj, jag äter aldrig lyxmiddag egentligen.
Favoritgata: Julgatan är en klassiker :) Kanske slänger upp lite bilder från den senare!
Bästa förfestmusiken: Det beror helt på vem man festar med, men självklart nåt aktivt som får en att vilja festa all night long!
Reser helst till: Jag har inget speciellt resmål jag helst besöker, men visst skulle det vara kul att fara till Afrika och fotografera alla härliga djur!
En bra gå bort-present: Vin :D
Favoritlyxartikel: Lyxartikel? Jag känner mig ute ;)
Älsklingsljud: Barnskratt, hav, fågelkvitter (inte på morgonen när jag vill sova dock) samt den ljuva musiken!
Senaste upptäckt i Stockholm: Haha, Stockholm? Vad är det? Neej, men jag är sällan dit, så jag upptäcker nytt varje gång, men vad? Fråga inte mig ;)
Favoritgalleri: Jag brukar vanligtvis inte infinna mig i gallerior, men jag gillar att se på bilder på nätet.
Här bjuder jag mamma på middag: Hemma, hemma, i en lugn miljö där vi får vara helt ifred.
Fikar gärna på: Något exotiskt café som verkligen tänkt på allt för kundens bästa (=konst på väggarna :O)
Favoritfärg/er: Jag gillar alla färger även om jag t.ex. inte skulle vilja ha en rosa bil!
Rockstjärna jag vill träffa: Det har jag aldrig funderat på faktiskt
Favvoskor: Några såna existerar inte hos mig. Skulle dock vilja ha en massa snyggt, men när man varken har pengar eller tid så..
Klädkonto per månad: Jag köper aldrig kläder :/
Mode jag aldrig vill se igen: Mode? Är det nåt man kan äta?
Bästa fyllekäket: Hamburgare såklart!
Bästa diktsamlingen: Har faktiskt ingen sådan.


Kommentarer
Postat av: Nilla

Kul!
Jag gillar också att ta med kameran på promenader.
Ha det bra.

2007-11-09 @ 21:14:25
URL: http://tankebubblor.blogg.se
Postat av: Kristina - Kix Inredningskoll

Javisst är barnskratt bland det härligaste som finns att höra!

2007-11-10 @ 10:43:30
URL: http://kixkoll.blogg.se
Postat av: linda

Har mailat min adress till dig nu.. hoppas du vinner! Kram

2007-11-11 @ 14:33:21
URL: http://lindaaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0