Många bollar i luften

(Som ni ser har jag ju fixat lite nytt på den här sidan. Ni missar väl inte att kolla på bilderna? ;) Uppdaterar dem rätt ofta. Har massor i arkivet som jag ska lägga in, så de kommande dagarna lär jag uppdatera flera gånger om dagen.)

Många bollar i luften
Nästa vecka gäller det! Vi får flytta! Det kommer att bli en hektiskt vecka med både jobb, lucia, vänners födelsedagar, min födelsedag, packning, flytt och julkoncert. Ja, sen tillkommer ju övningar, som har kommit att bli en del av vardagen. Måste faktiskt säga att det är skönt att ha så många bollar i luften på samma gång. Det kommer att bli svårt att hitta på saker när allt detta är över. Kommer att skaffa mig fler jobb förstås, men där kan jag ju inte spendera all min tid. Hemmet lär ta en del av tiden, men det finns alltid någon gång under dagen då rastlösheten kryper på.

Cult Design
Får se om jag kammar hem några cult design produkter när jag fyller år. Ska prata snällt med mamma ;)
Jag är supersvag för några specifika produkter. Här är några av dem:

Tycker den där skålen är så otroligt mysig. På nåt sätt gillar jag den vita mer än en svarta. Ljusstakarna är också underbara. De skulle göra sig perfekt på nya tv hyllan som vi inte har än :)

Har för övrigt fått lov av Frida Berglund som jobbar för Cult Design, att använda deras bilder i min header, så det ska jag fixa med någon dag. Tack så hjärtligt kära du! Tycker era produkter är supermysiga.

Ha en bra kväll nu ni som tittar in.
Kramar från en överlycklig Evelyn!

Kommentarer
Postat av: Kristina - Kix Inredningskoll

Någon som verkar ha det som jag - vi flyttar också nästa vecka. Visst är det mysigt att leva bland flyttkartonger och kaos?! :-)

2007-12-06 @ 08:47:04
URL: http://kixkoll.blogg.se
Postat av: linda

Ah vad kul, du maste skicka luciafilmen sen :) Och ANTLIGEN far ni flytta, sa lange som ni vantat :D:D
KRAM!!

2007-12-06 @ 09:55:08
URL: http://angelinside.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0