Utmaning

Hittade en gammal, trist lista och tänkte att jag skulle göra den till en utmaning ;) Den är rätt lång, men jag tänkte som så; en lista som består av runt 4 frågor, det är väl ändå ingen utmaning ;) Jag utmanar er alla!


Tio första . . .
Första bästa kompis: Anastasia, en tjej som bodde granne med mig i småbarnsåren
Första bil: Honda Accord Aerodeck -88
Första husdjur: Två katter, Snövit och Ville. Minns dem inte dock. De jag minns var undulaterna Anna och Alexander
Första semester: Semester och semester. Var till fasta Finland för att hälsa på släkten när jag var bebis
Första jobb: Assistent på en verksamhet kallad DUV (de utvecklingsstördas väl) när jag gick i högstadiet
Första köpta skiva: Bamse :)
Första riktiga kärlek: Jaa, det var en som hette Stefan. Det varade dock inte alltför länge ;)
Första konsert: Konsert och konsert. Räknas Rock Off? ;)


Nio sista . . .
Sista bilfärd: Till och från mamma igår kväll
Sista filmen du såg: Sjätte dagen, superbra film!
Sista ringda telefonsamtal: Min sambos vän, Janne
Sista bubbelbadet: Hos min morbror i Finland för något år sedan
Sista spelade cd: Bon Jovi - Lost Highway
Sista gången du grät: För någon dag sedan när jag kikade på Extreme Home Makover ;)
Sista måltiden: Spagetti och tonfisksås


Åtta har du nånsin . . .
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej
Blivit arresterad? Nej, och kommer hoppeligen aldrig att bli
Blivit kär vid första ögonkastet? Faktiskt, och den karln har jag än idag ;)
Varit på tv? Ja, när jag var liten var de till skolan och filmade för Ålands TV
Fått ditt hjärta krossat? Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja, man visste inte riktigt om sina känslor i yngre år, ni kanske känner igen er ;)
Haft ett one night stand? Nej, aldrig
Busringt till nån? Haha, som vi höll på med killarna i klassen, jag och mina vänner ;)


Sju saker du har på dig
1. Trosor
2. Byxor
3. Fleece
4. Ring
5. Ska
6. Strax
7. Duscha


Sex saker du gjort idag
1. Skrivit blogg
2. Läst tidningen på nätet
3. Ätit
4. Hostat
5. Snorat
6. Pratat i telefon


Fem favoriter
1. Min familj
2. Papper
3. Penna
4. Datorn
5. Vår blivande lägenhet

 

Fyra länder du vill åka till
1. Frankrike
2. Italien
3. Schweiz
4. Australien


Tre val
Svart eller vit? Beror helt på vad det gäller. Underbar kombination dock ;)
Sommar eller vinter? Älskar vintern, men sommaren är bra på sitt sätt. Kan helt enkelt inte välja
Choklad eller chips? Jag måste nog säga chips


Två saker att göra innan du dör
1. Hitta mig själv
2. Klappa en tiger


En sak du ångrar
Det är en så enormt personlig sak att jag inte har mage att ta upp den här. Jag fattade ett enormt tungt beslut, av hänsyn till min hälsa. Jag vet att det var det bästa, men jag ångrar det så innerligt.


Kommentarer
Postat av: Kim

done

2007-08-14 @ 18:07:30
URL: http://kimslyrics.blogspot.com
Postat av: Magnus

"En sak du ångrar"
Det var bäst för dig jo..
Blir väl tvungen att göra den här listan själv nu xD

2007-08-14 @ 20:35:13
URL: http://mothergoose.blogg.se
Postat av: Jessica

Chips?? haha Är du inte tjej - CHOKLAD is the shit! ;)

2007-08-15 @ 17:13:17
URL: http://krankenschwester.blogg.se
Postat av: Lotta på KUDDRUMMET

Hej hej tjejen!
Jag har svarat lite på flera av dina inlägg hos mig. Tack för att snälla fina kommentarer :) Börjar snart känna mig som en av er inredningsbloggare. Själv börjar min utmaning 40 dagar före 13 januari 2008...då måste jag (enligt mig själv iaf) göra en ny sak varje dag tills jag fyller 40...typ. Vet inte riktigt vad det ska vara för vits med detta men jag tror att det kan vara utvecklande, eller bara jobbigt och stressande hahaha.
Kram, Lotta

2007-08-16 @ 00:34:48
URL: http://kuddrummet.blogg.se
Postat av: I hemmet

Lotta: Verkligen strongt av dig om du klarar den utmaningen ;) Själv skulle jag få lite lagom panik om jag skulle måsta göra någonting nytt varje dag. Att dessutom hitta på allt. Hjälp, haha.
Kram

2007-08-16 @ 02:15:40
URL: http://ihemmet.blogg.se
Postat av: Mia

Har snott den här listan av dig, det var väl ok?? Har i alla fall varit ärlig på min blogg och talat om vem jag snott den av *L*

2007-08-18 @ 12:19:12
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Lostorantio

Very useful information. Thank you!

2007-12-21 @ 00:30:49
URL: http://lostorantio.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0