TIPS - hårkur

Jag var in till frisören här om dagen om rådfrågade om färgning. Hon visste inte om vi skulle våga göra någonting extra eftersom mitt hår faktiskt är så slitet som det bara kan bli. En enda risbuske är vad det är och borsten bara fastnar hur jag än gör!

Hon bad mig göra inpackning två-tre gånger i veckan, så skulle vi se om det blev bättre.

Här är det otroliga. Jag har aldrig hittat en bra intensivkur. Men NU kära ni - GULDKORN! Jag har använt den en gång och märker så otroligt stor skillnad redan. Jag kunde till och med dra borsten genom håret utan problem. Jag bara måste dela med mig av det här!

GLISS hair repair - shea cashmere
helt klart värd att pröva, och finns (på Åland i alla fall) i vanliga matvarubutiker




Kommentarer
Postat av: duvetnikkie

vilken fin blogg du har! =)

2011-04-14 @ 21:35:45
URL: http://duvetnikkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0