Finaste dörren i kvarteret

Hej och hallå på er!

Nu var det ett tag sen igen, men jag har minst sagt haft fullt upp. Igår hade vi vårt första gig med bandet, så vi har repat stenhårt ett bra tag. Det gick bättre än vad vi någonsin hade förväntat oss med tanke på att det var första gången vi stod på scen och ingen egentligen hade någon aning om vilka vi riktigt är ;) Otroligt bra respons fick vi i alla fall, och vi kan vara riktigt stolta!

Till saken.. En av mina kollegors sambo gör så otroligt fina kransar att jag bara måsta beställa en. Jag fick hem den för några dagar sen, men har såklart inte lyckats få upp den på dörren än. Vacker är den i alla fall, eller vad tycker ni?

Jag tror den får hänga på dörren året om - inte bara över påsken. Jag menar... Sååååå påskig är den väl inte?! ;)


Kommentarer
Postat av: KNORKAN - Inredning och skönhet

Åh vad fin!

2011-09-22 @ 20:03:29
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0