Utmärkelse och annat vardagligt

Glömde nästan bort.. SysslaSofie gav mig denna utmärkelse för ett tag sedan. Det har varit så mycket nu, så allt verkar fara ur minnet :) Nå, bättre sent än aldrig, och ni ska veta att jag uppskattar det!
Tack så jättemycket Sofie! Du är guld värd!


För övrigt så hade det inte kommit någon dator än. Synd, synd, men har jag väntat två veckor kan jag väl vänta två till. Hoppas ni skriver mycket ikväll, så jag har någonting att göra när jag är så ensam. Har visserligen grannens hund, men jag som är människa tycker inte det är skoj att kasta boll 12 timmar i sträck, även om Ella säkert skulle göra det ;)

Hoppas ni får en superbra fredag, det ska jag och Ella ha :)
Kram på er!



PS. Ni missar väl inte att kika på veckans rekommenderade bloggar?



Kommentarer
Postat av: Pialotta

Tråkigt att datorn lever sitt eget liv, men tur du har Ella i din närhet:-)

Kul för dig att bli uppmärksammad.

Ha en solig stund där ute.. nu börjar jag lida av värmen igen.

Kramar

2008-05-31 @ 10:23:34
URL: http://kafferasten.blogg.se/
Postat av: Arirachel

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2008-11-26 @ 10:17:31
URL: http://arirachel.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0