Dåligt samvete

Jag har så otroligt dåligt samvete för att jag så sällan svarar på era kommentarer, eller kommenterar någonting själv. Jag har varit lite lat på sista tiden, och det har bara känts jobbigt. Ni tycker väl att en så liten sak som att kommentera inte kan vara jobbig, men ibland kan det faktiskt det. Jag ska försöka bättra mig, jag lovar!

Just nu befinner jag mig hos mamma. Ska sova här inatt för att kanske, med lite tur, få lite ro i sinne och kropp. Får se hur länge det blir att stanna här, men det skulle nog vara skönt att vara mer än en natt. Jag tänker inte säga så mycket mer än detta just nu.

Ha det gott!

285164-97

Med hopp om ro i själen

Bild: Privat ©

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej hej! Inte behöver du ha dåligt samvete för att du inte kommenterar, mår man inte bra så kan allt kännas jobbigt och en sådan sak gör man ju för att det är kul. Jag hoppas att du känner dig bättre snart. Kram!

2008-01-17 @ 22:48:36
URL: http://linasfina.blogspot.com
Postat av: TommyDaGreat

Relevant till inlägget: Det gör inte så mycket om du inte kommenterar. Det är sant att det känns lite tomt men jag kan inte kräva att du kommenterar allt jag skriver. Det är rätt så massiva uppdateringar i min blogg. Och dessutom har du ju rätt många som läser din blogg så att kommentera hos alla dem blir typ ett projekt snarare än något roligt :P

Orelevant till inlägget men svar på min blogg: Okej, då vet jag varför man inga svar får. Nu verkar du ju inte må sådär jättebra men Ålandsresan hoppas jag ändå kan bli av snart. Har lite beslutsångest över vem jag vill ta med dock. Elin hade varit kul men det känns lite väl tidigt när vi knappt känner varandra. Johhny kan inte för hans förhållande är typ ett fängelse. Saken verkar dock rätt på. Men ja... Det där märx. Det jag skulle säga dock var att om det ska bli någon resa av så skulle det vara rätt smidigt om jag fick det nya mobilnumret. Så man kan hålla kontakten sen innan det koms. Det är inte precis så att jag kommer sprida det vidare till någon om man säger så. :P

Men som sagt. Det där märks ju närmare resan kommer. Jag tycker den borde bli av snart. Ett halvårs uppskjutning är lite i grövsta laget. Men det är mest Lindas fel faktiskt. Det var hon som krånglade när det fanns tid :P

2008-01-18 @ 01:52:15
URL: http://svammloextremo.blogg.se
Postat av: linda

KRAMAR till dig darling, du är världsbäst

2008-01-18 @ 13:30:17
URL: http://angelinside.blogg.se
Postat av: Kim

Hakar på de andra som skrivit här, för min del gör det inget att du inte kommenterar så ofta. Jag skriver mest för att få saker ur mig, om jag får respons eller inte spelar mindre roll.

Fokusera på dig själv, det är du värd.
Krams.

2008-01-18 @ 16:49:03
URL: http://kimslyrics.blogspot.com
Postat av: Olessia

äsch sluta att ha dåligt samvete :P

2008-01-18 @ 21:01:38
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej! Jag förstår hur du känner. Känner samma även om jag kommeterar på bloggar. Men jag känner att jag inte klarar ut att göra det så mkt som jag skulle vilja. Lika bra att inse liksom. :)

Peppkramar till dig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0