Du dricker min frukost

På senare veckor har jag faktiskt börjat dricka mjölk. Kan inte minnas att jag ens gjorde det som barn. Igår kände jag att jag ville ha ett glas, så jag gick till kylskåpet och hällde upp det sista som fanns kvar. "Tog du allt?" utbrister sambon sårat. "Du dricker ju min frukost".
Jag kunde för allt i världen inte förstå vad han fått för fixidé. Han dricker inte mjölk. Han hatar mjölk. Men just ja.. Han äter ju flingor!

Jag kunde inte låta bli att småskratta för mig själv. Han är för söt. Skulle jag inte ha tagit den där mjölken skulle han knappt vetat att den funnits och allt skulle ha varit frid och fröjd. Nu fick han vara utan frukost. Precis som de flesta andra dagar ;)

Kommentarer
Postat av: pia

Hi, hi..känner igen det där men min sambo ska helt plötsligt dricka O´boy när mjölken är slut, typ det enda han använder mjölken till;)

2008-08-14 @ 20:43:28
URL: http://baramittlillahem.blogg.se/
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Hihi va söta ni är! =) KRAM!

2008-08-15 @ 09:03:15
URL: http://inredning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0