ABCDEvelyn!

Hade helt glömt att jag höll på uppdatera denna lista som kretsar runt i bloggvärlden. Gör den du också.

Listan som säger allt, eller mycket, om dig.. i alfabetsordning!

Arbetsnarkoman - ja nästan. När jag väl jobbar kan jag jobba hur mycket som helst. Finns inga gränser
Bloggberoende - hur undrar ni eftersom jag så sällan uppdaterar. Jaa, men det betyder inte att jag inte klarar mig utan bloggar ;)
Chansare - tar numer nästan varje chans jag får till det jag verkligen vill göra
Drömmare - drömmer mest hela tiden och har svårt att släppa tankarna ibland
Evelyn - det är jag i egen hög person
Funderare - funderar på allt och inget jämt och ständigt och har ofta svårt att sortera mina tankar
Harmonisk - i mitt rätta sinnelag är jag en väldigt harmonisk person.
Intressant - jag kan vara aningen svår och tänker i väldigt underliga och komplicerade banor.
Jag - är mig själv
Kaotisk - är vad jag är på insidan
Liten - till min storlek
Morgontrött - jag är enormt morgontrött. Det innebär att jag oftast stiger upp fem minuter innan jag måste fara
Närvårdare - till yrket
Ordfantast - är galet fascinerad av ord
Prestationsångest - allt jag gör ska göras perfekt, även om jag är väl medveten om att det inte går
Q -
Rastlös -
har väldigt svårt att sitta still, och när jag väl gör det..
..Sömn - somnar jag. Kan sova hur länge som helst!
Tålmodig - men inte när det gäller annat än jobb
Underbar - på mitt sätt, som du på ditt!
Vintermänniska - älskar vintern så länge det finns snö på marken
W -
X -
Yngst i hemmet -
ja, om man räknar med sambon och mig
Z -
Ångestfylld -
går ständigt runt med en hanterbar, vilande ångest
Älskad - ja, det är faktiskt riktigt sant!
Överseende - när det gäller det mesta

Så, det var jag. Vem är DU? :)

image163
Bild: Privat ©

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att läsa mer om dig! Ja, min lista har du ju redan sett. Ha en trevlig kväll!

2008-04-24 @ 21:04:01
URL: http://inredning.webblogg.se
Postat av: Pialotta

Vackert foto, vacker blomma.. listor är jag inte så mycket för, men din var kul att läsa;-)
Kram och en finemang fredag:-)

2008-04-25 @ 09:34:47
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Sandra

Vad roligt att veta lite mer om dig. Trevlig helg, kram Sandra

2008-04-25 @ 12:23:08
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Lisa

Roligt att läsa din lista! :D

2008-04-25 @ 18:07:48
URL: http://lisenis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0